Σελίδες

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Το κάλεσμα του Θεού

Είμαι ο ακτινοβόλος βασιλιάς των ουρανών,
που λούζει τη γη με ζεστασιά
και ενθαρρύνει τον κρυμμένο σπόρο της δημιουργίας
να σκάσει και να φυτρώσει.
Υψώνω το λαμπρό μου δόρυ να φωτίσει τις ζωές όλων των πλασμάτων
και καθημερινά ξεχύνω τον χρυσό μου στη γη,
τρέποντας σε φυγή τις δυνάμεις του σκοταδιού.
Είμαι ο αφέντης όλων των άγριων και ελεύθερων θηρίων.
Τρέχω στο πλάϊ του γοργού ταράνδου
και τινάζομαι ψηλά σαν ιερό γεράκι στο λαμπερό ουρανό.
Απ` τα αρχαία δάση και την άγρια φύση οι δυνάμεις μου πηγάζουν,
και τα πουλιά του ουρανού τραγουδούν την ιερότητά μου.
Είμαι ακόμα η τελευταία σοδειά,
που προσφέρει φρούτα και καρπούς
κάτω από το δρεπάνι του χρόνου ώστε όλα να τραφούν.
Γιατί δίχως φύτεμα δεν υπάρχει θερισμός`
δίχως χειμώνα άνοιξη δεν υπάρχει.
Λατρέψτε με σαν τον ήλιο της δημιουργίας τον χιλιοονομασμένο,
σαν το πνεύμα του κερασφόρου ταράνδου στην άγρια φύση,
σαν το απέραντο θέρος.
Στον ετήσιο κύκλο των γιορτών δείτε την γέννηση,τον θάνατο,την αναγέννησή μου-
και λάβετε τη γνώση του πεπρωμένου όλης της πλάσης.
Είμαι η σπίθα της ζωής,ο ακτινοβόλος ήλιος.
δότης ειρήνης και ανάπαυσης,
και στέλνω τις ευλογημένες ακτίνες μου
να ζεστάνουν και να δυναμώσουν το νου όλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου