Σελίδες

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Τραγούδι της θεάς

Είμαι η Μεγάλη Μητέρα,λατρεμένη απ` όλη τη πλάση
και προϋπάρχουσα της συνείδησής της.
Είμαι η αγνή Θεά του φεγγαριού,κυρία όλης της μαγείας.
Ο άνεμος και τα φύλλα που σαλεύουν
τραγουδούν το όνομά μου.
Στο μέτωπό μου φορώ το μισοφέγγαρο
και και τα πόδια μου πατούν στους έναστρους ουρανούς.
Είμαι τα μυστήρια που άλυτα ακόμα μένουν,
ένα μονοπάτι που τώρα προβάλλει.
Είμαι το χωράφι όπου αλέτρι δεν έχει πατήσει.
Αγαλλίασε μαζί μου και γεύσου την πληρότητα της νεότητας.
Είμαι η ευλογημένη Μητέρα,
η ευσπλαχνική κυρία της σοδειάς.
Είμαι ντυμένη το βαθύ και δροσερό θαύμα της γης
και το χρυσό των σταρένιων αγρών.
Εγώ κυβερνώ τα κύματα της γης`
όλα καρποφορούν ανάλογα με την εποχή μου.
Είμαι καταφύγιο και θεραπεία.
Είμαι ζωογόνος Μητέρα,γόνιμη θαυμαστά.
Λατρέψτε με σαν μέγαιρα,
φύλακα του αδιατάρακτου κύκλου της γέννησης και του θανάτου.
Είμαι ο τροχός,η σκιά του φεγγαριού.
Κυβερνώ την παλίρροια των γυναικών και των ανδρών
και απελευθερώνω και αναγεννώ τις καμωμένες ψυχές.
Και αν και στο σκοτάδι του θανάτου κατοικώ,
η χαρά της γέννησης είναι δικό μου δώρο.
Είμαι η θεά του φεγγαριού,της γης και των θαλασσών.
Τα ονόματα και οι δυνάμεις μου είναι πολλαπλά.
Περιχύνω μαγεία και ισχύ,ειρήνη και σοφία.
Είμαι η αιώνια παρθένα,Μητέρα όλων και μέγαιρα του σκότους,
και σας στέλνω ευλογίες απεριόριστης αγάπης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου